Korzyści z dobrej strony internetowej dla firmy

Na podstawie danych przedstawionych przez stronę Internetlivestats można zauważyć, że w internecie znajduje się obecnie ponad półtora miliarda stron www, a ich liczba powoli zbliża się do dwóch miliardów. Każdego dnia coraz większa liczba osób przekonuje się do tego, że warto mieć własną stronę internetową – czy to do celów hobbistycznych, prywatnego portfolio lub jako wizytówkę dla prowadzonej firmy. Można więc zastanowić się jakie korzyści niesie ze sobą dobra strona firmowa.

Zwiększony zasięg = więcej klientów

Łatwo zauważyć, że posiadając unikalny adres strony internetowej jesteśmy w stanie wyświetlić ją z dowolnego zakątka świata. Nie ma więc absolutnie żadnych barier geograficznych, a klientami mogą stać się zarówno osoby z całej Polski, jak i z całego świata. To w jaki sposób firma zaprezentuje swoją ofertę również dla osób posługujących się innymi językami zależy już od niej. Przygotowanie strony internetowej w wielu językach nie jest tak skomplikowaną sprawą jaką się wydaje, a może rodzić bardzo konkretne korzyści. Nawet tak relatywnie niewielki krok jak rozszerzenie swojej oferty z rynku w danym mieście na zasięg ogólnopolski daje ogromną szansę na powiększone grono stałych klientów. Agencja marketingowa 48 Media podkreśla to, że starannie przygotowana strona internetowa dla firmy pomoże otworzyć się na nowe rynki zbytu, szczególnie jeśli połączymy to z efektywną promocją. 48 Media ma w swojej ofercie profesjonalne tworzenie stron www, więc jeśli szukasz doradztwa oraz kompleksowych usług to sprawdź ofertę szytą na miarę.

Lepsza reklama = większa sprzedaż

Estetycznie oraz atrakcyjnie przygotowana strona www wywoła pozytywne wrażenie na potencjalnym kliencie. Ogromną zaletą strony internetowej jest to, że można być ona w pełni interaktywna, więc jest to zdecydowanie lepsza forma reklamy niż przykładowo ulotka. Za pomocą kilku kliknięć można na przykład wyświetlić bogaty katalog produktów lub usług, przejść do formularza kontaktowego i wysłać dowolną wiadomość na skrzynkę odbiorczą firmy. Na kolejnych podstronach można zauważyć profesjonalizm oraz prestiż przedsiębiorstwa przeglądając informacje nie tylko o nagrodach i wszelkiego rodzaju osiągnięciach uzyskanych w czasie działalności firmy, ale również cytaty opinii zadowolonych klientów oraz kontrahentów. Trudno wyobrazić sobie bardziej rozbudowaną i lepszą formę rekomendacji niż możliwości jakie daje strona internetowa na której można w dowolny sposób kształtować wizerunek firmy i wpływać na to w jaki sposób potencjalni klienci mają postrzegać firmową markę.