Właściciele hoteli przekonani są, że ich istnienie w sieci mocno uzależnione jest od zewnętrznych portali. O ile promowanie hotelu na portalach typu "booking" czy "hotels" jest koniecznością, warto poszukać innych sposobów na zdobycie potencjalnych klientów. Tutaj świetnie sprawdzi się narzędzie Google AdWords, które może dać nam większe pole do manewru w sieci.
Możliwości, które daje Google AdWords
Reklama Google AdWords to narzędzie, które umożliwi nam dotarcie do określonej grupy potencjalnych klientów. Jeżeli połączymy kampanie Google AdWords z odpowiednimi słowami kluczowymi, możemy spodziewać się odwiedzin potencjalnych klientów, którzy poszukują oferty takiej jak nasza. Przez wzgląd na dużą konkurencję, promowanie się w wyszukiwarkach na ogólnych frazach może nie przynieść oczekiwanego skutku.
Dlatego też dzięki przemyślanej strategii, możliwości kreowania dowolnego tekstu, a także wyglądu naszej strony zawęzimy grono odbiorców, do których chcemy dotrzeć, np. jeżeli nasz hotel znajduje się w centrum miasta, a gośćmi zazwyczaj są klienci indywidualni m.in. przedsiębiorcy czy pracownicy w delegacjach to naszą reklamę warto skierować właśnie do nich. Jeżeli nasz hotel posiada dodatkowe atuty takie jak: baseny, spa, sale konferencyjne czy sale balowe również możemy wyróżnić je w reklamie.
Dzięki Google AdWords możemy również kierować naszą ofertę do sprofilowanych grup docelowych, a każda z reklam może zostać odesłana do innej podstrony. Jeżeli jesteśmy na tyle uniwersalni, by przyjmować zarówno klientów biznesowych, a także rodziny z dziećmi czy wycieczki szkolne musimy przygotować osobne podstrony z ofertami dla docelowych grup.
Możliwość prowadzenia zróżnicowanych kampanii
Google AdWords to rozbudowane narzędzie, które posiada system reklamowy AdWords, umożliwiający prowadzenie kampanii reklamowej w tak zwanej sieci reklamowej. Sieć reklamowa to witryny współpracujące z systemem reklamowym Google, w których możemy wyświetlać własne reklamy graficzne, dzięki którym nie tylko wyświetlą je klienci docelowi, ale także inne osoby przeglądające daną stronę. Kampanie graficzne sprawdzają się także w przypadku nowo powstałych obiektów. Pomagają one w budowaniu świadomości marki, a także informowaniu potencjalnych klientów o tym, że dane miejsce istnieje.
Google AdWords pomoże nam także w promowaniu ofert sezonowych czy ofert last minute. Tworzenie nowych reklam nie jest trudne, a zamieszczony przez nas tekst od razu wyświetla się w wyszukiwarkach. Akcje promocyjne? Nic prostszego - w prosty sposób możemy wprowadzać akcje promocyjne i odpowiadać na wyszukiwane frazy.
Jak widać kampania Google AdWords daje nam spore pole do promowania naszych usług. Pozwala nam na wyróżnienie swojej oferty wśród konkurencji i skierowanie jej bezpośrednio do danej grupy docelowej. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat odwiedź stronę https://hotelhero.pl/.